Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗязюн, І. А.-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:34:50Z-
dc.date.available2025-12-09T09:34:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗязюн І. А. Про ієрархію ціннісних модальностей. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 34-42.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6244-
dc.description.abstractУзагальнено історико-філософські і філософсько-аналітичні підходи до виникнення аксіологічного розділу філософії, що має у своєму розвитку до нашого часу важливе методологічне значення для філософії освіти, педагогіки, психології, теорії і методики освітніх систем, культурології, інших гуманітарних, суспільних наук, які вивчають людську особистість у взаємовідношеннях із природою, технікою, технологіями та внутрішньою духовно-фізіологічною системою «Я» («Я» зовнішнє, «Я» внутрішнє). Цінності існують як речі і властивості, суспільні ідеали чи індивідуальні ціннісні уявлення (смисли), що виявляються в різних формах поведінки й діяльності людини, перетворюючись водночас у предметне чи соціальне середовище. Людські інтереси й потреби є віссю, навколо якої об'єднуються ціннісні реальності як системи відношень. In the article it was generalized both historical-and-philosophical and philosophical-analytical approaches to occurrence vaiues-centered section of philosophy having in its development the important methodological value for philosophy of formation, pedagogy, psychology, the theory and a technique of educational systems, cultural science, other humanitarian and natural sciences studying the human personality in mutual relations with the nature, a society, technics, technologies and in spiritually-physiological System «І» («I» external, «I» internal). Values exist as things and properties, public ideals or individual valuable representations (senses) which are shown in different forms of behaviour and activity of the person, turning suddenly in the subject and social environment. Human interests and requirements represent an axis round which valuable realities as systems of relations unite.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectscience of life valuesen_US
dc.subjectvalueen_US
dc.subjectsystem of valuesen_US
dc.subjectthe world of valuesen_US
dc.subjectvaluable relationsen_US
dc.subjectvaluable reference pointsen_US
dc.subjectrequirementsen_US
dc.subjectinterestsen_US
dc.subjectаксіологіяen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.subjectсистема цінностейen_US
dc.subjectсвіт цінностейen_US
dc.subjectціннісні відношенняen_US
dc.subjectціннісні орієнтириen_US
dc.subjectпотребиen_US
dc.subjectінтересиen_US
dc.titleПРО ІЄРАРХІЮ ЦІННІСНИХ МОДАЛЬНОСТЕЙen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-36-44.pdfПро ієрархію ціннісних модальностей276.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.