Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247
Title: ЗАПРОВАДЖЕННЯ РАМОК КВАЛІФІКАЦІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ
Authors: Луговий, В. І.
Таланова, Ж. В.
Keywords: qualifications frameworks
levels of qualifications
qualifications descriptors
higher education
doctoral education
postdoctoral education
рамки кваліфікацій
рівні кваліфікацій
кредити кваліфікацій
credits of qualifications
дескриптори кваліфікацій
вища освіта
докторська підготовка
постдокторська підготовка
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Луговий В. І., Таланова Ж. В. Запровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С.7-18.
Abstract: У статті аналізуються рамки кваліфікацій вищої освіти (FHEQ) та кваліфікацій і кредитів (QCF) в Англії, Уельсі та Північній Ірландії, а також Шот- ландська рамка кредитів і кваліфікацій (SCQF). Обґрунтовується, що провідну роль у забезпеченні актуальних кваліфікацій громадян Сполученого Королівства відіграє вища школа, особливо підготовка на найвищих (докторському і постдокторському) рівнях (етапах, циклах), яка орієнтується на відповідні кваліфікаційні рамки. Framework for Higher Education Qualifications (FHEQ) and Qualifications and Credit Framework (QCF) in England, Wales and Northern Ireland as well as Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) is analyzed in the article. It is grounded that higher school, and particularly education on the highest (doctoral and postdoctoral) levels (stages, cycles), which is guided by appropriate qualifications frameworks, plays a leading role in providing actual qualifications for UK’ citizens.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-9-20.pdfЗапровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України364.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.