Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247
Назва: ЗАПРОВАДЖЕННЯ РАМОК КВАЛІФІКАЦІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИ
Автори: Луговий, В. І.
Таланова, Ж. В.
Ключові слова: qualifications frameworks
levels of qualifications
qualifications descriptors
higher education
doctoral education
postdoctoral education
рамки кваліфікацій
рівні кваліфікацій
кредити кваліфікацій
credits of qualifications
дескриптори кваліфікацій
вища освіта
докторська підготовка
постдокторська підготовка
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Луговий В. І., Таланова Ж. В. Запровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С.7-18.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються рамки кваліфікацій вищої освіти (FHEQ) та кваліфікацій і кредитів (QCF) в Англії, Уельсі та Північній Ірландії, а також Шот- ландська рамка кредитів і кваліфікацій (SCQF). Обґрунтовується, що провідну роль у забезпеченні актуальних кваліфікацій громадян Сполученого Королівства відіграє вища школа, особливо підготовка на найвищих (докторському і постдокторському) рівнях (етапах, циклах), яка орієнтується на відповідні кваліфікаційні рамки. Framework for Higher Education Qualifications (FHEQ) and Qualifications and Credit Framework (QCF) in England, Wales and Northern Ireland as well as Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) is analyzed in the article. It is grounded that higher school, and particularly education on the highest (doctoral and postdoctoral) levels (stages, cycles), which is guided by appropriate qualifications frameworks, plays a leading role in providing actual qualifications for UK’ citizens.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-9-20.pdfЗапровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України364.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.