Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуговий, В. І.-
dc.contributor.authorТаланова, Ж. В.-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:48:41Z-
dc.date.available2025-12-09T09:48:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛуговий В. І., Таланова Ж. В. Запровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С.7-18.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6247-
dc.description.abstractУ статті аналізуються рамки кваліфікацій вищої освіти (FHEQ) та кваліфікацій і кредитів (QCF) в Англії, Уельсі та Північній Ірландії, а також Шот- ландська рамка кредитів і кваліфікацій (SCQF). Обґрунтовується, що провідну роль у забезпеченні актуальних кваліфікацій громадян Сполученого Королівства відіграє вища школа, особливо підготовка на найвищих (докторському і постдокторському) рівнях (етапах, циклах), яка орієнтується на відповідні кваліфікаційні рамки. Framework for Higher Education Qualifications (FHEQ) and Qualifications and Credit Framework (QCF) in England, Wales and Northern Ireland as well as Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) is analyzed in the article. It is grounded that higher school, and particularly education on the highest (doctoral and postdoctoral) levels (stages, cycles), which is guided by appropriate qualifications frameworks, plays a leading role in providing actual qualifications for UK’ citizens.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectqualifications frameworksen_US
dc.subjectlevels of qualificationsen_US
dc.subjectqualifications descriptorsen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectdoctoral educationen_US
dc.subjectpostdoctoral educationen_US
dc.subjectрамки кваліфікаційen_US
dc.subjectрівні кваліфікаційen_US
dc.subjectкредити кваліфікаційen_US
dc.subjectcredits of qualificationsen_US
dc.subjectдескриптори кваліфікаційen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectдокторська підготовкаen_US
dc.subjectпостдокторська підготовкаen_US
dc.titleЗАПРОВАДЖЕННЯ РАМОК КВАЛІФІКАЦІЙ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНОМУ КОРОЛІВСТВІ: ДОСВІД ДЛЯ УКРАЇНИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-9-20.pdfЗапровадження рамок кваліфікацій вищої освіти в Сполученому Королівстві: досвід для України364.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.