Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Андрущенко, В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T09:52:51Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T09:52:51Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Андрущенко В. Ціннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 5-7. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248 | - |
| dc.description.abstract | Ще донедавна, в умовах протистояння двох політичних систем, учитель, школа і університет здійснювали навчально-виховний процес за шкалою цінностей, визначених ідеологією, яка панувала в цей час у країні. В навчальних закладах, як і в суспільстві загалом країн колишньої соціалістичної співдружності й в СРСР безроздільно панувала в той час марксистсько-ленінська ідеологія. Вплив ідеології мав всеохоплюючий характер. Навчальний процес, зміст навчальних дисциплін, позанавчальна діяльність, виховна робота в гуртожитках, виробнича і культурологічна практики та інші форми діяльності учителя і учня, школи і вузу були наскрізь пронизані ідеологічним впливом і контролем. Вихід за межі останнього нещадно карався. Найбільш яскраві особистості, які несли в учнівську чи студентську аудиторію відмінні від визначених пануючою ідеологією цінності, піддавались жорстоким репресіям. Історія тодішнього радянського шкільництва знає десятки і сотні прикладів заборони здійснювати навчально-виховний процес тим чи іншим учителям; виключення з університетів вільнодумних студентів; репресій, спрямованих проти керівництва тих чи інших навчальних підрозділів, ректорів університетів, директорів інститутів. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | підготовка нового вчителя | en_US |
| dc.subject | вільнодумні студенти | en_US |
| dc.subject | учитель | en_US |
| dc.subject | школа | en_US |
| dc.subject | університет | en_US |
| dc.subject | навчальні заклада | en_US |
| dc.subject | марксистсько-ленінська ідеологія | en_US |
| dc.subject | радянське шкільництво | en_US |
| dc.subject | ідеологічний контроль | en_US |
| dc.subject | Західні академічні університети | en_US |
| dc.title | ЦІННІСНО-ІДЕОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ XXI СТОЛІТТЯ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-7-9.pdf | Ціннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття | 226.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.