Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрущенко, В.-
dc.date.accessioned2025-12-09T09:52:51Z-
dc.date.available2025-12-09T09:52:51Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАндрущенко В. Ціннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 5-7.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248-
dc.description.abstractЩе донедавна, в умовах протистояння двох політичних систем, учитель, школа і університет здійснювали навчально-виховний процес за шкалою цінностей, визначених ідеологією, яка панувала в цей час у країні. В навчальних закладах, як і в суспільстві загалом країн колишньої соціалістичної співдружності й в СРСР безроздільно панувала в той час марксистсько-ленінська ідеологія. Вплив ідеології мав всеохоплюючий характер. Навчальний процес, зміст навчальних дисциплін, позанавчальна діяльність, виховна робота в гуртожитках, виробнича і культурологічна практики та інші форми діяльності учителя і учня, школи і вузу були наскрізь пронизані ідеологічним впливом і контролем. Вихід за межі останнього нещадно карався. Найбільш яскраві особистості, які несли в учнівську чи студентську аудиторію відмінні від визначених пануючою ідеологією цінності, піддавались жорстоким репресіям. Історія тодішнього радянського шкільництва знає десятки і сотні прикладів заборони здійснювати навчально-виховний процес тим чи іншим учителям; виключення з університетів вільнодумних студентів; репресій, спрямованих проти керівництва тих чи інших навчальних підрозділів, ректорів університетів, директорів інститутів.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectпідготовка нового вчителяen_US
dc.subjectвільнодумні студентиen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectшколаen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.subjectнавчальні закладаen_US
dc.subjectмарксистсько-ленінська ідеологіяen_US
dc.subjectрадянське шкільництвоen_US
dc.subjectідеологічний контрольen_US
dc.subjectЗахідні академічні університетиen_US
dc.titleЦІННІСНО-ІДЕОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ XXI СТОЛІТТЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-7-9.pdfЦіннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття226.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.