Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248
Назва: ЦІННІСНО-ІДЕОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ ОБ’ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ XXI СТОЛІТТЯ
Автори: Андрущенко, В.
Ключові слова: підготовка нового вчителя
вільнодумні студенти
учитель
школа
університет
навчальні заклада
марксистсько-ленінська ідеологія
радянське шкільництво
ідеологічний контроль
Західні академічні університети
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Андрущенко В. Ціннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 5-7.
Короткий огляд (реферат): Ще донедавна, в умовах протистояння двох політичних систем, учитель, школа і університет здійснювали навчально-виховний процес за шкалою цінностей, визначених ідеологією, яка панувала в цей час у країні. В навчальних закладах, як і в суспільстві загалом країн колишньої соціалістичної співдружності й в СРСР безроздільно панувала в той час марксистсько-ленінська ідеологія. Вплив ідеології мав всеохоплюючий характер. Навчальний процес, зміст навчальних дисциплін, позанавчальна діяльність, виховна робота в гуртожитках, виробнича і культурологічна практики та інші форми діяльності учителя і учня, школи і вузу були наскрізь пронизані ідеологічним впливом і контролем. Вихід за межі останнього нещадно карався. Найбільш яскраві особистості, які несли в учнівську чи студентську аудиторію відмінні від визначених пануючою ідеологією цінності, піддавались жорстоким репресіям. Історія тодішнього радянського шкільництва знає десятки і сотні прикладів заборони здійснювати навчально-виховний процес тим чи іншим учителям; виключення з університетів вільнодумних студентів; репресій, спрямованих проти керівництва тих чи інших навчальних підрозділів, ректорів університетів, директорів інститутів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6248
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-7-9.pdfЦіннісно-ідеологічний контекст підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття226.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.