Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарієвський, Ю. В.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:38:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:38:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні положення педагогічної аксіології – науки про цінності. Розкрито зміст педагогічних цінностей, проаналізована їх класифікацію та запропоновано розширене тлумачення сутності кожної з груп. Визначено роль аксіології у формуванні ціннісних орієнтирів у педагогів та учнів. // In this article the main provisions of pedagogical axiology – the science of values are investigated. The content of pedagogical values is disclosed, their classification is analyzed, and broadened interpretation of the essence of each group is suggested. The role of axiology in shaping the teachers’ and students’ values is determined.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 19-26.en_US
dc.subjectпедагогічні цінностіen_US
dc.subjecteducational valuesen_US
dc.subjectпедагогічна аксіологія-
dc.subjectпедагогічна діяльність-
dc.subjectкласифікація-
dc.subjectpedagogical axiology-
dc.subjecteducational activities-
dc.subjectclassification-
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ – ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГOГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Гарієвський Ю. В.pdf430.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.