Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6252
Назва: ИНФОРМАЦИОННО-КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ К РАБОТЕ В УСЛОВИЯХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ИНТЕГРАЦИИ И МЕХАНИЗМЫ ЕГО ФОРМИРОВАНИЯ
Автори: Хитрюк, В. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Хитрюк В. В. Информационно-компетентностный компонент готовности будущих педагогов к работе в условиях образовательной интеграции и механизмы его формирования. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 469-474.
Короткий огляд (реферат): The information competent component of readiness of future teachers to work in the educational integration conditions represents a system of special psychology-pedagogical, diagnostic, methodological knowledge, skills and abilities which are adequate to the pedagogical profession content, and remains on the elementary or functional level without special training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6252
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-471-476.pdfИнформационно-компетентностный компонент готовности будущих педагогов к работе в условиях образовательной интеграции и механизмы его формирования243.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.