Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХитрюк, В. В.-
dc.date.accessioned2025-12-11T12:30:38Z-
dc.date.available2025-12-11T12:30:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationХитрюк В. В. Информационно-компетентностный компонент готовности будущих педагогов к работе в условиях образовательной интеграции и механизмы его формирования. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 469-474.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6252-
dc.description.abstractThe information competent component of readiness of future teachers to work in the educational integration conditions represents a system of special psychology-pedagogical, diagnostic, methodological knowledge, skills and abilities which are adequate to the pedagogical profession content, and remains on the elementary or functional level without special training.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.titleИНФОРМАЦИОННО-КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ КОМПОНЕНТ ГОТОВНОСТИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ К РАБОТЕ В УСЛОВИЯХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ИНТЕГРАЦИИ И МЕХАНИЗМЫ ЕГО ФОРМИРОВАНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-471-476.pdfИнформационно-компетентностный компонент готовности будущих педагогов к работе в условиях образовательной интеграции и механизмы его формирования243.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.