Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6253| Title: | РОЛЬ РЕФЛЕКСІЇ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ З ДРУГОЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ІНОЗЕМНА МОВА» |
| Authors: | Халимон, І. Й. |
| Keywords: | future teacher professional competence second specialty «foreign language» reflection майбутній учитель професійна компетентність друга спеціальність «іноземна мова» рефлексія |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Citation: | Халимон І. Й. Роль рефлексії у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності «Іноземна мова». Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 464-468. |
| Abstract: | У статті визначається сутність рефлексії, окреслюється її роль у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності «іноземна мова» та пропонуються шляхи її розвитку в процесі підготовки із зазначеного фаху, зокрема - в курсі «Теоретичний курс англійської мови». The article deals with reflection and its role in the process of formation of a future teacher’s professional competence in the second specialty «foreign language». The author outlines some ways of developing reflection in the process of professional training, specifically in the course «Theoretical course of the English language». |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6253 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-466-470.pdf | Роль рефлексії у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності «Іноземна мова» | 238.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.