Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6254| Title: | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
| Authors: | Третяк, О. С. |
| Keywords: | competent approach group study educational technologies компетентнісний підхід групова робота технології навчання |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Citation: | Третяк О. С. Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу та особистісно зорієнтованих технологій навчання у процесі підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 459-464. |
| Abstract: | У статті розкрито особистісно зорієнтовані технології навчання курсантів-пенітенціаріїв, висвітлено особливості організації групової роботи на практичних заняттях при вирішенні ситуацій, які максимально наближують навчання з подальшою практичною діяльністю. The article is dedicated to research of personal oriented educational technologies while teaching cadets - future penitentiary personnel. The peculiarities of group study using close-to-practice situations are carried out in the article. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6254 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-461-466.pdf | Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу та особистісно зорієнтованих технологій навчання у процесі підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України | 247.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.