Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6254Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Третяк, О. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-11T12:39:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-11T12:39:25Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Третяк О. С. Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу та особистісно зорієнтованих технологій навчання у процесі підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 459-464. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6254 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особистісно зорієнтовані технології навчання курсантів-пенітенціаріїв, висвітлено особливості організації групової роботи на практичних заняттях при вирішенні ситуацій, які максимально наближують навчання з подальшою практичною діяльністю. The article is dedicated to research of personal oriented educational technologies while teaching cadets - future penitentiary personnel. The peculiarities of group study using close-to-practice situations are carried out in the article. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | competent approach | en_US |
| dc.subject | group study | en_US |
| dc.subject | educational technologies | en_US |
| dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
| dc.subject | групова робота | en_US |
| dc.subject | технології навчання | en_US |
| dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-461-466.pdf | Педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу та особистісно зорієнтованих технологій навчання у процесі підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України | 247.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.