Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6259| Title: | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ІНОЗЕМНОЇ ФІЛОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ ЦИКЛУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН (НА ПРИКЛАДІ «ЛІНГВОКРАЇНОЗНАВСТВА») |
| Authors: | Пелех, Л. Р. |
| Keywords: | foreign languages communicative competences foreign languages specialist subject іншомовні комунікативні компетенції фахівець з іноземної мови навчальна дисципліна |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Citation: | Пелех Л. Р. Формування професійних компетенцій майбутнього фахівця з іноземної філології у процесі вивчення предметів циклу професійно-орієнтованих дисциплін (на прикладі «Лінгвокраїнознавства»). Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 433-438. |
| Abstract: | У статті охарактеризовано деякі ознаки процесу набуття іншомовних комунікативних компетенцій під час вивчення предмету «Лінгвокраїнознавство». Окреслено шляхи підвищення ефективності викладання цієї дисципліни у системі професійної підготовки майбутніх фахівців з іноземної мови. The article deals with the characteristics of some sides of foreign languages communicative competences formation process. The ways of raising of this subject teaching in the system of future specialists in foreign languages professional training are delineated. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6259 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-435-440.pdf | Формування професійних компетенцій майбутнього фахівця з іноземної філології у процесі вивчення предметів циклу професійно-орієнтованих дисциплін (на прикладі «Лінгвокраїнознавства») | 298.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.