Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6260Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T09:07:10Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T09:07:10Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Пагута Т. І. Шляхи реалізації компетєнтісно зорієнтованого підходу в роботі з обдарованими учнями. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 427-433. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6260 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються шляхи реалізації компетентісно зорієнтованого підходу та визначені завдання роботи з обдарованими учнями. This article deals with the ways of the realization the competently orientated approachs and defines the main assignements of the talented pupils' works. Also is discussed the role of the staff and the administration of the school in this process. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | competence | en_US |
| dc.subject | to be competently orientated approach | en_US |
| dc.subject | talent | en_US |
| dc.subject | компетентність | en_US |
| dc.subject | компетентісно зорієнтований підхід | en_US |
| dc.subject | обдарованість | en_US |
| dc.title | ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЄНТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-429-435.pdf | Шляхи реалізації компетєнтісно зорієнтованого підходу в роботі з обдарованими учнями | 309.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.