Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6261Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Павленко, О. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T09:12:47Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T09:12:47Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Павленко О. М. Джазово-імпровізаційна компетенція майбутнього вчителя музики: структурно-функціональний аналіз. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 420-426. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6261 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються зміст та особливості компетентнісного підходу. Висвітлюються базові поняття компетентнісного підходу. Представлено структуру джазово-імпровізаційної компетенції майбутнього вчителя музики. Проаналізовано функції джазово-імпровізаційної компетенції майбутнього вчителя музики. In the article maintenance and features of competency approach are illuminated. The base concepts of competency approach are illuminated. The structure analysis of jazz-improvisation competency of the future teacher of music is presented. The functions of jazz-improvisation competency of the future teacher of music are analysed. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | competency approach | en_US |
| dc.subject | competence | en_US |
| dc.subject | competency | en_US |
| dc.subject | jazz-improvisation competency | en_US |
| dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
| dc.subject | компетентність | en_US |
| dc.subject | компетенція | en_US |
| dc.subject | джазово-імпровізаційна компетенція | en_US |
| dc.title | ДЖАЗОВО-ІМПРОВІЗАЦІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ: СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АНАЛІЗ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-422-428.pdf | Джазово-імпровізаційна компетенція майбутнього вчителя музики: структурно-функціональний аналіз | 256.43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.