Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНикишова, А. В.-
dc.contributor.authorБашкирова, Ю. В.-
dc.date.accessioned2025-12-12T09:16:26Z-
dc.date.available2025-12-12T09:16:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationНикишова А. В., Башкирова Ю. В. Психологическая компетентность выпускника вуза в контексте методологии и стратегии высшего образования. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 412-420.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6262-
dc.description.abstractThe article is devoted to the aspect of self-regulation in the students’ knowledge control process. The optimization of self-regulation procedure provides the students with the opportunity to succeed in the knowledge control tests.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectforming competences graduateen_US
dc.subjectemotional self- regulationen_US
dc.subjectemotional self-regulation styleen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectlocus of checkingen_US
dc.subjectstructure emotional self-regulationen_US
dc.titleПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ВЫПУСКНИКА ВУЗА В КОНТЕКСТЕ МЕТОДОЛОГИИ И СТРАТЕГИИ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-414-422.pdfПсихологическая компетентность выпускника вуза в контексте методологии и стратегии высшего образования267.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.