Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6262Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Никишова, А. В. | - |
| dc.contributor.author | Башкирова, Ю. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T09:16:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T09:16:26Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Никишова А. В., Башкирова Ю. В. Психологическая компетентность выпускника вуза в контексте методологии и стратегии высшего образования. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 412-420. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6262 | - |
| dc.description.abstract | The article is devoted to the aspect of self-regulation in the students’ knowledge control process. The optimization of self-regulation procedure provides the students with the opportunity to succeed in the knowledge control tests. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | competence | en_US |
| dc.subject | forming competences graduate | en_US |
| dc.subject | emotional self- regulation | en_US |
| dc.subject | emotional self-regulation style | en_US |
| dc.subject | motivation | en_US |
| dc.subject | locus of checking | en_US |
| dc.subject | structure emotional self-regulation | en_US |
| dc.title | ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ВЫПУСКНИКА ВУЗА В КОНТЕКСТЕ МЕТОДОЛОГИИ И СТРАТЕГИИ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-414-422.pdf | Психологическая компетентность выпускника вуза в контексте методологии и стратегии высшего образования | 267.1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.