Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасовська, О. О.-
dc.date.accessioned2025-12-12T09:30:00Z-
dc.date.available2025-12-12T09:30:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКрасовська О. О. Сучасні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів до викладання мистецьких дисциплін у початкових класах. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 388-394.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6266-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у сучасному гуманітарному університеті до викладання мистецьких дисциплін. Автор аналізує сучасні тенденції та підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів. In the article analyzed condition of problem profession preparation future teachers of art in nursery school in modern humanity universities. Author analyze modern tendencies and approaches form profession competence of students pedagogical faculty.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectprofession preparationen_US
dc.subjectprofession competenceen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectфахова компетентнісьen_US
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ДО ВИКЛАДАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-390-396.pdfСучасні підходи формування фахової компетентності студентів педагогічних факультетів до викладання мистецьких дисциплін у початкових класах254.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.