Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКабриль, К. В.-
dc.date.accessioned2025-12-12T10:22:04Z-
dc.date.available2025-12-12T10:22:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКабриль К. В. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів музики на основі компетентнісного підходу. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 377-381.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6269-
dc.description.abstractВ статті розкривається питання управління якістю вищої музичної освіти на основі компетентнісного підходу, визначаються особливості формування ціннісної компетентності майбутніх вчителів музики в процесі навчання у вищій школі, що забезпечує готовність до виконання основних професійних функцій. Проведено аналіз методологічних і теоретичних основ компетентнісного підходу. Розглянуті сучасні підходи до визначення поняття «компетентність» та «компетенція» у психолого-педагогічних дослідженнях останніх років.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка майбутнього вчителя музикиen_US
dc.subjectcompetence approachen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjecttraining future teachers of musicen_US
dc.titleПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-373-378.pdfПрофесійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів музики на основі компетентнісного підходу247.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.