Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/626
Назва: ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ «ПРИРОДОЗНАВСТВО»
Автори: Кукалець М. В.
Ключові слова: природознавство
natural science
природознавча компетентність
позатекстові компоненти
natural science competence
beyond the text components
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 54-60.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті основні підходи до удосконалення підготовки учнів початкових класів за природничими дисциплінами, проаналізовані праці вчених-методистів з природознавства щодо організації самостійної роботи учнів, наведені рекомендації до оволодіння школярами текстовими і позатекстовими компонентами. // In this article the main approaches to improvement of pupils’ of primary school training on natural sciences are revealed; the works of scientists and educators on organization of the independent work of pupils are analyzed; recommendations for schoolchildren’s mastering text and beyond the text components are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/626
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Кукалець М. В.pdf430.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.