Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКукалець М. В.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:34:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:34:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/626-
dc.description.abstractУ статті розкриті основні підходи до удосконалення підготовки учнів початкових класів за природничими дисциплінами, проаналізовані праці вчених-методистів з природознавства щодо організації самостійної роботи учнів, наведені рекомендації до оволодіння школярами текстовими і позатекстовими компонентами. // In this article the main approaches to improvement of pupils’ of primary school training on natural sciences are revealed; the works of scientists and educators on organization of the independent work of pupils are analyzed; recommendations for schoolchildren’s mastering text and beyond the text components are presented.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 54-60.en_US
dc.subjectприродознавствоen_US
dc.subjectnatural scienceen_US
dc.subjectприродознавча компетентність-
dc.subjectпозатекстові компоненти-
dc.subjectnatural science competence-
dc.subjectbeyond the text components-
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ «ПРИРОДОЗНАВСТВО»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Кукалець М. В.pdf430.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.