Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270
Назва: ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Автори: Зарубінська, І. Б.
Ключові слова: social competence
social intelligence
social skills
communicative competence
cognitive competence
non-verbal decoding skills
соціальна компетентність
соціальний інтелект
соціальні вміння
комунікативна компетентність
когнітивна компетентність
навички невербального декодування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Зарубінська І. Б. Дослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 366-371.
Короткий огляд (реферат): У статті дається визначення поняття соціального інтелекту як когнітивноїскладової соціальної компетентності. Розглядається історія розвитку цього феномену та аналізується досвід його експериментального дослідження. In this article notion definition of social intelligence as a cognitive component of social competence is deliberated. The history of development of this phenomenon and experience of its experimental investigation is analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-368-373.pdfДослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема243.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.