Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270| Назва: | ДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА |
| Автори: | Зарубінська, І. Б. |
| Ключові слова: | social competence social intelligence social skills communicative competence cognitive competence non-verbal decoding skills соціальна компетентність соціальний інтелект соціальні вміння комунікативна компетентність когнітивна компетентність навички невербального декодування |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Бібліографічний опис: | Зарубінська І. Б. Дослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 366-371. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті дається визначення поняття соціального інтелекту як когнітивноїскладової соціальної компетентності. Розглядається історія розвитку цього феномену та аналізується досвід його експериментального дослідження. In this article notion definition of social intelligence as a cognitive component of social competence is deliberated. The history of development of this phenomenon and experience of its experimental investigation is analyzed. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-368-373.pdf | Дослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема | 243.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.