Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗарубінська, І. Б.-
dc.date.accessioned2025-12-12T10:28:33Z-
dc.date.available2025-12-12T10:28:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗарубінська І. Б. Дослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 366-371.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6270-
dc.description.abstractУ статті дається визначення поняття соціального інтелекту як когнітивноїскладової соціальної компетентності. Розглядається історія розвитку цього феномену та аналізується досвід його експериментального дослідження. In this article notion definition of social intelligence as a cognitive component of social competence is deliberated. The history of development of this phenomenon and experience of its experimental investigation is analyzed.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectsocial competenceen_US
dc.subjectsocial intelligenceen_US
dc.subjectsocial skillsen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.subjectcognitive competenceen_US
dc.subjectnon-verbal decoding skillsen_US
dc.subjectсоціальна компетентністьen_US
dc.subjectсоціальний інтелектen_US
dc.subjectсоціальні вмінняen_US
dc.subjectкомунікативна компетентністьen_US
dc.subjectкогнітивна компетентністьen_US
dc.subjectнавички невербального декодуванняen_US
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-368-373.pdfДослідження соціального інтелекту як психолого-педагогічна проблема243.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.