Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6272
Title: ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДОЗНАВСТВА
Authors: Гончарук, В. А.
Keywords: a credit-unit system
academic activity
methods of ethnography teaching
national education
кредитно-модульна система
навчальний процес
методика викладання народознавства
національне виховання
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Citation: Гончарук В. А. Впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес з методики викладання народознавства. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 353-358.
Abstract: В статті йдеться про реалізацію кредитно-модульної системи орган- ізації навчального процесу з методики викладання народознавства. Вона передбачає перехід на індивідуально-диференційовану форму навчання, на самостійне виконання студентами визначених програмою завдань. Така організація навчального процесу забезпечує національне виховання студентів, розвиток їхніх творчих здібностей і талантів. The article concerns a problem of realization of a credit-unit system organization of academic activity of methods of ethnography teaching. It calls for transition into an individually-differentiated form of academic activity, info a self- dependent completing of tasks assigned by a program. Such organization of academic activity provides national education for students, development of their creative abilities and taiants.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6272
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-355-360.pdfВпровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес з методики викладання народознавства243.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.