Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6272Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Гончарук, В. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-12T10:39:12Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-12T10:39:12Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Гончарук В. А. Впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес з методики викладання народознавства. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 353-358. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6272 | - |
| dc.description.abstract | В статті йдеться про реалізацію кредитно-модульної системи орган- ізації навчального процесу з методики викладання народознавства. Вона передбачає перехід на індивідуально-диференційовану форму навчання, на самостійне виконання студентами визначених програмою завдань. Така організація навчального процесу забезпечує національне виховання студентів, розвиток їхніх творчих здібностей і талантів. The article concerns a problem of realization of a credit-unit system organization of academic activity of methods of ethnography teaching. It calls for transition into an individually-differentiated form of academic activity, info a self- dependent completing of tasks assigned by a program. Such organization of academic activity provides national education for students, development of their creative abilities and taiants. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | a credit-unit system | en_US |
| dc.subject | academic activity | en_US |
| dc.subject | methods of ethnography teaching | en_US |
| dc.subject | national education | en_US |
| dc.subject | кредитно-модульна система | en_US |
| dc.subject | навчальний процес | en_US |
| dc.subject | методика викладання народознавства | en_US |
| dc.subject | національне виховання | en_US |
| dc.title | ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС З МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ НАРОДОЗНАВСТВА | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-355-360.pdf | Впровадження кредитно-модульної системи у навчальний процес з методики викладання народознавства | 243.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.