Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6275
Назва: ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО АНАЛІЗУ ПІДРУЧНИКА З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Яценюк, Н. І.
Ключові слова: підручник з німецької мови
початкова школа
комунікативна компетенція
оцінювання
анкетування
Book on German
primary school
communicative competence
evaluating
survey
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Яценюк Н. І. Підготовка студентів до аналізу підручника з німецької мови для початкової школи. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 338-340.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті основні підходи до ознайомлення майбутніх учителів іноземної мови з особливостями побудови підручників з німецької мови для початкової школи ( на прикладі підручників Н. Басай та 3. Павлюк). The article deals with teachers practical recommendations as for improving text books on foreign language for primary school; descriptive analysis of textbooks on German by N. Basay and Z. Paviiuk has been done.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6275
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-340-344.pdfПідготовка студентів до аналізу підручника з німецької мови для початкової школи198.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.