Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯценюк, Н. І.-
dc.date.accessioned2025-12-12T11:38:01Z-
dc.date.available2025-12-12T11:38:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯценюк Н. І. Підготовка студентів до аналізу підручника з німецької мови для початкової школи. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 338-340.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6275-
dc.description.abstractУ статті розкриті основні підходи до ознайомлення майбутніх учителів іноземної мови з особливостями побудови підручників з німецької мови для початкової школи ( на прикладі підручників Н. Басай та 3. Павлюк). The article deals with teachers practical recommendations as for improving text books on foreign language for primary school; descriptive analysis of textbooks on German by N. Basay and Z. Paviiuk has been done.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectпідручник з німецької мовиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectкомунікативна компетенціяen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectBook on Germanen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectcommunicative competenceen_US
dc.subjectevaluatingen_US
dc.subjectsurveyen_US
dc.titleПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО АНАЛІЗУ ПІДРУЧНИКА З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-340-344.pdfПідготовка студентів до аналізу підручника з німецької мови для початкової школи198.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.