Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6277| Title: | ДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ТЕОРІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИМІРЮВАНЬ У ПРОЦЕСІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ |
| Authors: | Цуруль, О. А. |
| Keywords: | theory of educational measurements methodogical training training of the biology teacher теорія педагогічних вимірювань методична підготовка підготовка вчителя біології |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Citation: | Цуруль О. А. Досвід реалізації теорії педагогічних вимірювань у процесі методичної підготовки вчителя біології. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 327-333. |
| Abstract: | У статті досліджується проблема реалізації теорії педагогічних вимірювань у процесі методичної підготовки вчителя біології у педагогічному університеті. Запропоновано загальний алгоритм розробки та впровадження тестових завдань у практику методичної підготовки вчителя, аналізуються особливості їх впровадження у практику методичної підготовки майбутнього вчителя біології. The article deals the problem of theory of educational measurements of the methodogical training of the future biology teacher in the pedagogical university inculcate. The universal algorithm of test’s tasks introduce has been elaborated. The test’s tasks of “Biology didactika” were created. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6277 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-329-335.pdf | Досвід реалізації теорії педагогічних вимірювань у процесі методичної підготовки вчителя біології | 302.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.