Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6278| Title: | ОСВІТА XXI СТОЛІТТЯ - СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ І МАЙБУТНІХ ВІДКРИТТІВ У ПРИРОДНИЧИХ НАУКАХ |
| Authors: | Тарутіна, З. Є. |
| Keywords: | sciences about a brain grey and white substance glial cell the sensitive periods professionalisation of brans mirror neurons науки про мозок сіра і біла речовина гліальні клітини сенситивні періоди професіоналізація мозку дзеркальні нейрони |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. |
| Citation: | Тарутіна З. Є. Освіта XXI століття - сфера застосування сучасних і майбутніх відкритті у природничих науках. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 321-327. |
| Abstract: | Вказано частину новітніх відкриті точних наук у вивченні мозку. На прикладі пояснення явищ пластичності і професіоналізації мозку доведено, що ці відкриття успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процес професіоналізації мозку і його участі в успішному навчанні та соціалізації молодої людини. The part of the newest discoveries of the exact sciences in brain studying is specified. On an example of an explanation of the phenomena of plasticity and professionalisation of brain it is proved, that these discoveries successfully explain existence of the sensitive periods, process professionalisation of brain and its participation in successful training and socialisation of the young man. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6278 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-323-329.pdf | Освіта XXI століття - сфера застосування сучасних і майбутніх відкритті у природничих науках | 217.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.