Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6313Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яницький, М. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T12:09:50Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T12:09:50Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Яницький М. С. Комплексная модель оценки показателей психологической адаптации студентов вуза и ее апробация в условиях перехода на уровневую систему образования. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 118-127. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6313 | - |
| dc.description.abstract | The general laws of adaptable process are considered, psychological mechanisms of its dynamics are characterised, the description of system of the internal and external factors defining efficiency of adaptation to conditions of training in high school is given. The model of an estimation of indicators of psychological adaptation of students to training conditions in high school is offered, results of its approbation are resulted. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.title | КОМПЛЕКСНАЯ МОДЕЛЬ ОЦЕНКИ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ АДАПТАЦИИ СТУДЕНТОВ ВУЗА И ЕЕ АПРОБАЦИЯ В УСЛОВИЯХ ПЕРЕХОДА НА УРОВНЕВУЮ СИСТЕМУ ОБРАЗОВАНИЯ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-120-129.pdf | Комплексная модель оценки показателей психологической адаптации студентов вуза и ее апробация в условиях перехода на уровневую систему образования | 273.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.