Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6319
Title: КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК ВАЖЕЛІ УПРАВЛІННЯ НЕЮ
Authors: Токарь, Є. Б.
Keywords: education quality
structure of education quality
criteria and indicators of education quality
education quality management
якість освіти
структура якості освіти
показники та критерії якості освіти
управління якістю освіти
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Citation: Токарь Є. Б. Критерії та показники якості освіти як важелі управління нею. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 76-82.
Abstract: У статті розглянуто та узагальнено існуючі в педагогічній літературі підходи до змісту поняття «якість освіти», його компонентної структури, компонентів системи оцінки якості освіти, а також показників і критеріїв якості освіти як важелів управління цією якістю. The article investigates and summarizes the existing in pedagogical literature approaches to the contents of the notion “education quality", its component structure, components of the system of education quality evaluation as well as criteria and indicators of education quality as control levers of this quality.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6319
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-78-84.pdfКритерії та показники якості освіти як важелі управління нею289.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.