Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6319
Назва: КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ ОСВІТИ ЯК ВАЖЕЛІ УПРАВЛІННЯ НЕЮ
Автори: Токарь, Є. Б.
Ключові слова: education quality
structure of education quality
criteria and indicators of education quality
education quality management
якість освіти
структура якості освіти
показники та критерії якості освіти
управління якістю освіти
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Токарь Є. Б. Критерії та показники якості освіти як важелі управління нею. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 76-82.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто та узагальнено існуючі в педагогічній літературі підходи до змісту поняття «якість освіти», його компонентної структури, компонентів системи оцінки якості освіти, а також показників і критеріїв якості освіти як важелів управління цією якістю. The article investigates and summarizes the existing in pedagogical literature approaches to the contents of the notion “education quality", its component structure, components of the system of education quality evaluation as well as criteria and indicators of education quality as control levers of this quality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6319
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-78-84.pdfКритерії та показники якості освіти як важелі управління нею289.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.