Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/631
Назва: ПРОБЛЕМА ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ
Автори: Попова, Д. А.
Ключові слова: освітня політика
educational policy
полікультурна освіта
розвиток полікультурної освіти
принципи полікультурної освіти
теорія полікультурної освіти
multicultural education
multicultural education development
the principles of multicultural education
multicultural education theory
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 122-133.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено проблему полікультурної освіти в контексті світових та євроінтеграційних процесів; виділено фактори, що актуалізують проблему полікультурної освіти та чинники, що зумовлюють її успішність; проаналізовано особливості трактування поняття «полікультурна освіта» у вітчизняній педагогічній теорії. // The article deals with the problem of multicultural education in the context of global and European integration processes; factors that actualize the problem of multicultural education and the factors that contribute to its success are identified; the peculiarities of the term “multicultural education” interpretation in national educational theory are analysed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/631
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Попова Д. А.pdf500.29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.