Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6321
Назва: ПІДГОТОВКА НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ
Автори: Регейло, І. Ю.
Ключові слова: preparation
scientifically-pedagogical staff
scientific staff
methodological approaches
competencies
підготовка
наукові кадри
науково-педагогічні кадри
методологічні підходи
компетенції
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Регейло І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: теоретико-методологічний аспект. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 62-69.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню деяких теоретико-методологічних підходів у підготовці наукових і науково-педагогічних кадрів через аспірантуру і докторантуру. Здійснено огляд поняттєво-термінологічного апарату дослідження, з-поміж якого визначальним є компетентності. Article is devoted to some theoretically-methodological approaches in the scientific and scientifically-pedagogical staff preparation through aspirantura (doctoral studies) and doktorantura (postdoctoral research). The research terminological apparatus is considered, among which competencies are determinative.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6321
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-64-71.pdfПідготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: теоретико-методологічний аспект274.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.