Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРегейло, І. Ю.-
dc.date.accessioned2025-12-15T13:00:23Z-
dc.date.available2025-12-15T13:00:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРегейло І. Ю. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: теоретико-методологічний аспект. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 62-69.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6321-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню деяких теоретико-методологічних підходів у підготовці наукових і науково-педагогічних кадрів через аспірантуру і докторантуру. Здійснено огляд поняттєво-термінологічного апарату дослідження, з-поміж якого визначальним є компетентності. Article is devoted to some theoretically-methodological approaches in the scientific and scientifically-pedagogical staff preparation through aspirantura (doctoral studies) and doktorantura (postdoctoral research). The research terminological apparatus is considered, among which competencies are determinative.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjectpreparationen_US
dc.subjectscientifically-pedagogical staffen_US
dc.subjectscientific staffen_US
dc.subjectmethodological approachesen_US
dc.subjectcompetenciesen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectнаукові кадриen_US
dc.subjectнауково-педагогічні кадриen_US
dc.subjectметодологічні підходиen_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.titleПІДГОТОВКА НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-64-71.pdfПідготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації: теоретико-методологічний аспект274.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.