Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6324
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ ВИМІРЮВАННЯ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Автори: Лодатко, Є. О.
Ключові слова: pedagogical measurements
model of the pedagogical system
validated result
measuring scales
sensitivity and reliability estimation
педагогічні вимірювання
модель педагогічної системи
валідність результатів
вимірювальні шкали
чутливість і надійність оцінок
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Лодатко Є. О. Педагогічні вимірювання в умовах інформаційного розвитку національного освітнього простору. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 44-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається ряд фундаментальних положень, що відіграють визначальну роль в розумінні і понятійному тлумаченні педагогічних вимірювань в умовах інформаційного розвитку національного освітнього простору. In the article is considered line of the fundamental positions, playing defining role in understanding and notional interpretation of the pedagogical measure- ments in state of the information development national educational space.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6324
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-46-51.pdfПедагогічні вимірювання в умовах інформаційного розвитку національного освітнього простору257.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.