Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6327
Title: ВПЛИВ ІНДИВІДУАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ПІДГОТОВКИ У ВУЗІ
Authors: Жиленко, М. В.
Keywords: українська освіта
вища освіта
Концепція модернізації освіти
професійна освіта
підготовка кваліфікованого спеціаліста
ринок праці
технологія навчання
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Citation: Жиленко М. В. Вплив індивідуальних стратегій навчальної діяльності студентів на ефективність підготовки у вузі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 28-30.
Abstract: Проблема підвищення якості вищої освіти безпосередньо пов’язана з реформами і модернізацією Української освіти. Концепція модернізації освіти формулює щонайпершу задачу освітньої політики на сучасному етапі - досягнення сучасної якості освіти, її відповідності актуальним і перспективним потребам особистості, суспільства і держави. Основна мета професійної освіти - підготовка кваліфікованого спеціаліста відповідного рівня і профілю, конкурентоспроможного на ринку праці, що вільно володіє своєю професією і орієнтованого в суміжних областях діяльності, здібного до ефективної роботи за фахом на рівні світових стандартів, готового до постійного професійного зростання, соціальної і професійної мобільності. Ця проблема має фундаментальне значення для майбутнього не тільки нашої країни, практично всі країни світу зайняті її рішенням.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6327
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-30-32.pdfВплив індивідуальних стратегій навчальної діяльності студентів на ефективність підготовки у вузі218.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.