Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6328
Назва: ПЛАНУВАННЯ МОНІТОРИНГУ ЯК ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ У ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Автори: Горда, І. М.
Швець, В. О.
Ключові слова: monitoring
planning
preparatory stage
якість освіти
моніторинг
планування
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Бібліографічний опис: Горда І. М., Швець В. О. Планування моніторингу як виду діяльності у вищих аграрних навчальних закладах. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 23-27.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються питання вимірювання якості освіти у вищих аграрних навчальних закладах шляхом проведення моніторингових досліджень. Зокрема, виділяється планування, як невід’ємний компонент організації моніторингу навчальних досягнень студентів з математики та управлінського кафедрального моніторингу у вищих аграрних навчальних закладах. In the article the questions of measuring of quality of education are illuminated in higher agrarian educational establishments by realization of monitoring researches. In particular, planning is distinguished, as an inalienable component of successful organization of monitoring of educational achievements of students on mathematics and administrative cathedral monitoring is in higher agrarian educational establishments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6328
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-2-25-29.pdfПланування моніторингу як виду діяльності у вищих аграрних навчальних закладах275.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.