Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6330
Title: ДО ПРОБЛЕМИ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНОГО МЕТОДУ ДІАГНОСТИКИ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Authors: Бабіна-Косенко, О. І.
Keywords: tests
kinds and forms of the tests
classifications and character of the kinds of tests
тести
тестування
види та форми тестів
класифікація видів тестів
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.
Citation: Бабіна-Косенко О. І. До проблеми тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 12-17.
Abstract: Стаття присвячена узагальненню поняття тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок у сучасній школі, проаналізовано види та форми тестів. У статті пропонуються різні класифікації видів тестів та їх характеристика. The articl gives the general idea «the test» as the moden method of the diagnostik of the knowledges and skills in the moden school, was analysed kinds and forms of the tests.In the articl was suggested many classifications and character of the kinds of tests.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6330
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-14-17.pdfДо проблеми тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок189.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.