Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабіна-Косенко, О. І.-
dc.date.accessioned2025-12-15T13:39:32Z-
dc.date.available2025-12-15T13:39:32Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБабіна-Косенко О. І. До проблеми тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 12-17.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6330-
dc.description.abstractСтаття присвячена узагальненню поняття тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок у сучасній школі, проаналізовано види та форми тестів. У статті пропонуються різні класифікації видів тестів та їх характеристика. The articl gives the general idea «the test» as the moden method of the diagnostik of the knowledges and skills in the moden school, was analysed kinds and forms of the tests.In the articl was suggested many classifications and character of the kinds of tests.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2.en_US
dc.subjecttestsen_US
dc.subjectkinds and forms of the testsen_US
dc.subjectclassifications and character of the kinds of testsen_US
dc.subjectтестиen_US
dc.subjectтестуванняen_US
dc.subjectвиди та форми тестівen_US
dc.subjectкласифікація видів тестівen_US
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ТЕСТУВАННЯ ЯК СУЧАСНОГО МЕТОДУ ДІАГНОСТИКИ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОКen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-2-14-17.pdfДо проблеми тестування як сучасного методу діагностики знань, вмінь та навичок189.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.