Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6331Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Атаманчук, П. С. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T13:43:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T13:43:53Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Атаманчук П. С. Інноваційні технології формування професійних якостей майбутнього вчителя фізики. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. С. 5-11. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6331 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена постановці та розв’язанню проблеми ефективної реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій підручника з методики і техніки навчального фізичного експерименту як дієвого носія освітнього стандарту та засобу формування професійних якостей майбутнього учителя фізики. The article is devoted raising and decision of problem of effective realiza- tion of semantic, organizational and administrative functions of textbook from a method and technique of educational physical experiment as an effective transmitter of educa- tional standard and mean of forming of professional qualities of future teacher of physics. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 2. | en_US |
| dc.subject | innovative technologies | en_US |
| dc.subject | studies | en_US |
| dc.subject | sedate education | en_US |
| dc.subject | educational prognosis | en_US |
| dc.subject | standard measuring devices of quality of knowledges | en_US |
| dc.subject | objective control | en_US |
| dc.subject | management | en_US |
| dc.subject | effectiveness | en_US |
| dc.subject | competence | en_US |
| dc.subject | world view | en_US |
| dc.subject | are personality oriented | en_US |
| dc.subject | інноваційні технології | en_US |
| dc.subject | особистісно орієнтоване навчання | en_US |
| dc.subject | ступенева освіта | en_US |
| dc.subject | освітній прогноз | en_US |
| dc.subject | еталонні вимірники якості знань | en_US |
| dc.subject | об’єктивний контроль | en_US |
| dc.subject | управління | en_US |
| dc.subject | результативність | en_US |
| dc.subject | компетентність | en_US |
| dc.subject | світогляд | en_US |
| dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 2 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-2-7-13.pdf | Інноваційні технології формування професійних якостей майбутнього вчителя фізики | 508.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.