Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337| Title: | ІСТОРИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН |
| Authors: | Тадеєва, М. І. |
| Keywords: | foreign languages learning school foreign language education approach communicative conception вивчення іноземних мов підхід шкільна іншомовна освіта комунікативна концепція |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Тадеєва М. І. Історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 318-326. |
| Abstract: | В статті аналізуються історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн, починаючи від середньовіччя і до наших днів. The article deals with the analysis of historical approaches to foreigh languages learning in European countries school education beginning from the Middle Ages up to our days. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-320-328.pdf | Історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн | 281.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.