Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337
Назва: ІСТОРИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН
Автори: Тадеєва, М. І.
Ключові слова: foreign languages learning
school foreign language education
approach
communicative conception
вивчення іноземних мов
підхід
шкільна іншомовна освіта
комунікативна концепція
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Бібліографічний опис: Тадеєва М. І. Історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 318-326.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізуються історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн, починаючи від середньовіччя і до наших днів. The article deals with the analysis of historical approaches to foreigh languages learning in European countries school education beginning from the Middle Ages up to our days.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-3-320-328.pdfІсторичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн281.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.