Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТадеєва, М. І.-
dc.date.accessioned2025-12-16T10:01:48Z-
dc.date.available2025-12-16T10:01:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТадеєва М. І. Історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 318-326.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6337-
dc.description.abstractВ статті аналізуються історичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн, починаючи від середньовіччя і до наших днів. The article deals with the analysis of historical approaches to foreigh languages learning in European countries school education beginning from the Middle Ages up to our days.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.en_US
dc.subjectforeign languages learningen_US
dc.subjectschool foreign language educationen_US
dc.subjectapproachen_US
dc.subjectcommunicative conceptionen_US
dc.subjectвивчення іноземних мовen_US
dc.subjectпідхідen_US
dc.subjectшкільна іншомовна освітаen_US
dc.subjectкомунікативна концепціяen_US
dc.titleІСТОРИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-3-320-328.pdfІсторичні підходи до вивчення іноземних мов у шкільній освіті європейських країн281.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.