Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6340
Title: СЕРЕДНЯ ТА ВИЩА ОСВІТА НОВОЇ ЗЕЛАНДІЇ: НАСТУПНІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Authors: Ставцева, В. Ф.
Keywords: consistency
system
Education Act
reforms
school certificate
tertiary education
university
syllabus
наступність
структура
закон про освіту
реформи
шкільний атестат
вища освіта
університет
навчальна програма
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Citation: Ставцева В. Ф. Середня та вища освіта Нової Зеландії: наступність і перспективи розвитку. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 287-295.
Abstract: У статті проаналізовано наступність у системі освіти Нової Зеландії, досліджено проблеми становлення і розвитку системи середньої освіти країни, описано суспільні події, взаємозв’язки та послідовність реформ, які вплинули на зміни в системі шкільної освіти. Також приділено значну увага важливим законам і нормативним освітнім актам. Визначено роль держави в запровадженні обов'язкової середньої освіти для всіх дітей країни. The article focuses upon the study of the university education consistency, establishment and development of the system of secondary education in New Zealand is under consideration. The main events, interconnections and consistency of the reforms that influenced on the changes in the system of school education are described. The attention is paid to the main laws and educational acts. The role of the government in the increasing function of compulsory secondary education is analyzed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6340
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-289-297.pdfСередня та вища освіта Нової Зеландії: наступність і перспективи розвитку280.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.