Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6341
Title: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ДИСТАНЦІЙНОЮ ПРОГРАМОЮ «РАННЄ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ» У НІМЕЧЧИНІ: ІСТОРИЧНИЙ ТА МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТИ
Authors: Пархомчук, М. М.
Keywords: foreign languages teacher
early foreign languages education
project E-lingo
вчитель іноземних мов
рання іншомовна освіта
проект Е-лінго
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Citation: Пархомчук М. М. Підготовка вчителів іноземних мов за дистанційною програмою «раннє вивчення іноземних мов» у Німеччині: історичний та методичний аспекти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 280-287.
Abstract: У роботі розглядається питання підготовки вчителів іноземних мов початкових шкіл Німеччині за дистанційною програмою «Раннє вивчення іноземних мов». Особлива увага приділяється аналізу структурної побудови курсу та історико-педагогічному аспекту провадження даної програми. The article deals with the problem of foreign languages teachers of German primary schools training at the distant programme “Early foreign language education”. The analysis of the structural course’s construction and the historical peda- gogical aspect of the programme implementation are of special attention in the article.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6341
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-282-289.pdfПідготовка вчителів іноземних мов за дистанційною програмою «раннє вивчення іноземних мов» у Німеччині: історичний та методичний аспекти325.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.