Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6343
Назва: АСОЦІАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛІВ (НА МАТЕРІАЛІ США)
Автори: Ларіна, Т. В.
Ключові слова: професійний розвиток
вчителі США
підвищення кваліфікації
Американська рада викладання іноземних мов
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Бібліографічний опис: Ларіна Т. В. Асоціативна діяльність як професійний розвиток вчителів (на матеріалі США). Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 268-274.
Короткий огляд (реферат): В статті надається аналіз поняття «професійний розвиток» та практика його організації професійними асоціаціями вчителів США. Автор розкриває особливості та переваги асоціативної діяльності у розв'язанні проблем професійного розвитку вчителів. Modern approach to understanding of «professional development» is given in the article. The peculiarities of the process and benefits of the associative activities for the teacher growth are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6343
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-3-270-276.pdfАсоціативна діяльність як професійний розвиток вчителів (на матеріалі США)257.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.