Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6344
Title: ФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ДОБОЛОНСЬКИЙ ПЕРІОД
Authors: Крафт, Д.
Шеремет, Л. А.
Keywords: german system of higher education
European general standards
university as scientific research centre
classic university model
university education in V. Gumboldt’s background
німецька система вищої освіти
загальноєвропейські стандарти
університет як нуково-дослідницький центр
класична університетська модель
університетська освіта
В. фон Гумбольдт
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Citation: Крафт Д., Шеремет Л. А. Філософсько-історичний аналіз вищої освіти Німеччини в доболонський період. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 263-268.
Abstract: На основі ретроспективного аналізу еволюціонування німецької системи вищої освіти визначається стан вищої школи ФРН до початку Болонського процесу, що дозволяє виявити основні трансформаційні характеристики в цій області, які детально розглядаються в статті. On the basis of retrospective analysis of the evolution of the German system of higher education the state of higher school of German Federal Republic to the beginning of Bologne process is determined to find out basic transformation descriptions in this domain which are considered in the article.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6344
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-265-270.pdfФілософсько-історичний аналіз вищої освіти Німеччини в доболонський період250.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.