Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6344
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрафт, Д.-
dc.contributor.authorШеремет, Л. А.-
dc.date.accessioned2025-12-16T12:14:23Z-
dc.date.available2025-12-16T12:14:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКрафт Д., Шеремет Л. А. Філософсько-історичний аналіз вищої освіти Німеччини в доболонський період. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 263-268.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6344-
dc.description.abstractНа основі ретроспективного аналізу еволюціонування німецької системи вищої освіти визначається стан вищої школи ФРН до початку Болонського процесу, що дозволяє виявити основні трансформаційні характеристики в цій області, які детально розглядаються в статті. On the basis of retrospective analysis of the evolution of the German system of higher education the state of higher school of German Federal Republic to the beginning of Bologne process is determined to find out basic transformation descriptions in this domain which are considered in the article.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.en_US
dc.subjectgerman system of higher educationen_US
dc.subjectEuropean general standardsen_US
dc.subjectuniversity as scientific research centreen_US
dc.subjectclassic university modelen_US
dc.subjectuniversity education in V. Gumboldt’s backgrounden_US
dc.subjectнімецька система вищої освітиen_US
dc.subjectзагальноєвропейські стандартиen_US
dc.subjectуніверситет як нуково-дослідницький центрen_US
dc.subjectкласична університетська модельen_US
dc.subjectуніверситетська освітаen_US
dc.subjectВ. фон Гумбольдтen_US
dc.titleФІЛОСОФСЬКО-ІСТОРИЧНИЙ АНАЛІЗ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ДОБОЛОНСЬКИЙ ПЕРІОДen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-3-265-270.pdfФілософсько-історичний аналіз вищої освіти Німеччини в доболонський період250.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.