Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6346
Назва: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У ШКОЛАХ ЦИНЦЕНДОРФА (ПЕРША ПОЛОВИНА XVIII СТ.)
Автори: Завальнюк, В. В.
Ключові слова: Zinzendorf’s schools
Brothers’ community
tasks of the upbringing
teacher’s image
Братська громада
школи Цинцендорфа
навчально-виховний процес
мета навчально-виховного процесу
завдання навчально-виховного процесу
напрями виховання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3.
Бібліографічний опис: Завальнюк В. В. Навчально-виховний процес у школах Цинцендорфа (перша половина XVIII ст.). Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 251-257.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано організацію навчально-виховного процесу у школах Цинцендорфа у XVIII ст., зокрема мету та завдання освітнього процесу, управління школами та основні напрями виховання. This article deals with the organization of the educational and upbringing process in Zinzendorf’s schools (XVIII c ): the purpose and the tasks of the educational process, the management of the schools and the main directions of the upbringing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6346
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-3-253-259.pdfНавчально-виховний процес у школах Цинцендорфа (перша половина XVIII ст.)258.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.