Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6347| Title: | ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ |
| Authors: | Дупак, Н. В. |
| Keywords: | globalization standardization of education in-plant training continuous education professional standards professional competence quality of education глобалізація стандартизація освіти підвищення кваліфікації безперервна освіта професійні стандарти професійна компетентність якість освіти |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. |
| Citation: | Дупак Н. В. Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 3. С. 244-250. |
| Abstract: | У статті аналізуються тенденцій розвитку британської моделі підвищення кваліфікації вчителів, найбільш характерні особливості її організації, спрямованої на задоволення реальних потреб освітньої системи; обумовлюються можливості творчого використання ідей зарубіжного досвіду у вітчизняному освітньому просторі. Progress of the British model of in-plant training of teachers trends, most characteristic features of its organization, directed on satisfaction of the real needs of the educational system, are analysed in the article; obuslavlivayutsya possibilities of the creative use of ideas of foreign experience are in domestic educational space. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6347 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 3 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-3-246-252.pdf | Досвід організації системи підвищення професійної кваліфікації вчителів у Великій Британії | 260.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.